Pressmeddelande - 2 augusti 2016

art something… har öppnat ett visningsrum för samtidskonst i begränsad upplaga på Mosebacke Torg 4. Konstverk i numrerad och signerad upplaga, illustrationer, originalverk och foto ställs ut och finns till försäljning för ett pris som de flesta kan betala.

art something… visar arbeten av samtida konstnärer från olika delar av världen som i sitt skapande använder materialet papper för att göra konstverk i limiterad upplaga. Syftet med art something… är att visa spännande arbeten av unga konstnärer, göra konst mer tillgänglig för en bredare publik samt ge fler möjlighet att köpa konst till ett pris de har råd med. Ett äkta konstverk från art something… behöver inte kosta mer än en kvällute på krogen.

Vill du se våra konstverk i verkligheten? Då är du varmt välkommen att kontakta oss och komma förbi Mosebacke Torg 4!

Till hösten kommer art something… att ordna visningar för privatpersoner, företag, konstföreningar, journalister och inredare där vi under mycket trevliga omständigheter pratar om konst, kreativitet och gränsöverskridande samarbeten.

Kontakt:

Stefie Goudaki, contact@artsomething.se
www.artsomething.se

About art something…

We focus on contemporary limited edition art made by artists, photographers, illustrators, designers and other creatively thinking people. We have our office in Stockholm.

For further Press Resources such as logotype, high resolution logotype and art work images, etc. please click here >>

A selection of art works (for more information please click on the image)